Assalammualaikum dan Salam Sejahtera.....

Ini adalah satu blog yang berkaitan dengan kehidupan, peluang pekerjaan,internet, politik, agama,masalah sosial, hiburan dan perkara-perkara yang sewaktu dengannya .Kebanyakkan artikel dan bahan-bahan dalam blog ini diambil daripada blog-blog sedia ada dan web-web yang berkaitan. Semoga anda semua suka melayari blog ini.. Sekian, terima kasih.
Get Paid To Promote, Get Paid To Popup, Get Paid Display Banner
ads ads ads ads ads
PEMBERITAHUAN : ARTIKEL DI BAWAH MUNGKIN MENGANDUNGI UNSUR-UNSUR IKLAN. ABAIKAN AJE IKLAN TERSEBUT JIKA TIDAK BERKENAN DENGANNYA. TERIMA KASIH KERANA SUDI MENJENGUK DAN MEMBACA BLOG INI. SOKONGAN ANDA AMAT DIHARGAI.

INFO MENARIK YANG ANDA INGIN BACA :

Khamis, 27 Januari 2011

Hangat!!! Kisah tentang Nora, Jejai dan Fasha.

Adakah perpisahan antara Fasha dan Jejai berpunca daripada percutian Nora bersama dengan keluarga mertuanya di Jepun..

Jom kita layan kisah-kisahnya.




Kisah 1.

Nampaknya Fasha Sandha menunaikan janji beliau untuk mendedahkan bukti tentang hubungan beliau dengan Rizal Ashram (Jejai) & membalas dakwaan Nora Danish.
Dalam screenshot Blackberry milik Fasha Sandha ini, seterusnya

Kisah 2.

Teks Oleh zyzamani
KUALA LUMPUR 26 JAN 2011: Tidak pernah masuk campur urusan bekas suami, Rizal Ashram Ramli atau Jejai, jauh sekali mahu menganggu, jelas aktres jelita Nora Danish, apa yang berlaku antara Jejai dan aktres Fasha Sandha di luar kotak kehidupannya.
Enggan mengambil peduli segalanya, bagi Nora, sambungannya..

Kisah 3.

Fakta menarik untuk anda hari ini, Fasha Sandha & Rizal Ashram (Jejai) putus cinta sejak Oktober 2010. Itu yang di’dedahkan oleh Nora Danish dalam laporan Harian Metro hari ini. Nampaknya Nora Danish tidak menunggu lama untuk memberi kenyataan balas.
Nora Danish juga mengakui jika masih ada jodoh antara mereka satu hari nanti, beliau tiada masalah untuk menerima’nya. Selanjutnya..


Kisah 4.

“Kenyataan Nora Itu Adalah Salah” – Fasha Sandha Kemukakan Bukti 

kisahnya




Sumber : rotikayamuraibeautifulnaraohartis.

1 ulasan:

  1. Salam ziarah Tuan Tanah..

    Wak dah linkan blog tuan..terima kasih sudi jenguk bolg wak yg tak seberapa tu..Buat masa ni blog wak sedang TIDO buat sementara. Bz sikit dengan kerja yg perlu diutamakan terlebih dahulu.

    Salam Perjuangan Dari Wak J
    Arigato Kozaimasu..

    BalasPadam

Macam-macam Tajuk Ada

1 USAHAWAN INTERNET, 1 AKAUN PAYPAL ( DAFTAR PERCUMA JE BEB - TERIMA BAYARAN DARI SELURUH DUNIA ) Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.

Biz.

Ulamak Pas = Umno ( Melayu+Islam )

Ulamak Umno = Pas ( Melayu + Islam )

JOM!!! DAMAIKAN KERESAHAN HATI KITA DI SINI.......SELAMAT MENIKMATINYA..

Listen to Quran