Assalammualaikum dan Salam Sejahtera.....

Ini adalah satu blog yang berkaitan dengan kehidupan, peluang pekerjaan,internet, politik, agama,masalah sosial, hiburan dan perkara-perkara yang sewaktu dengannya .Kebanyakkan artikel dan bahan-bahan dalam blog ini diambil daripada blog-blog sedia ada dan web-web yang berkaitan. Semoga anda semua suka melayari blog ini.. Sekian, terima kasih.
Get Paid To Promote, Get Paid To Popup, Get Paid Display Banner
ads ads ads ads ads
PEMBERITAHUAN : ARTIKEL DI BAWAH MUNGKIN MENGANDUNGI UNSUR-UNSUR IKLAN. ABAIKAN AJE IKLAN TERSEBUT JIKA TIDAK BERKENAN DENGANNYA. TERIMA KASIH KERANA SUDI MENJENGUK DAN MEMBACA BLOG INI. SOKONGAN ANDA AMAT DIHARGAI.

INFO MENARIK YANG ANDA INGIN BACA :

Rabu, 23 Februari 2011

(Bergambar) Syukur. Bertambah seorang lagi Umat Nabi Muhammad S.A.W



Saya tak pasti juga.. Adakah benar janda meletup
kita iaitu Daphne Iking dah masuk Islam.

Tetapi dalam salah satu laporan
blog hiburan, saya ada baca artikel-artikel dibawah..

1 dan 2... dan selingannya ... DISINI.












                                 

Sumber : beautiful Nara                

10 ulasan:

  1. Salam.
    Di harap Tuan jangan sensasikan sangat jika ada orang terkenal masuk Islam. Nanti orang bukan Islam pun terikut, kalau ada orang Islam keluar dan masuk agama mereka, di barat.

    Kalau satu hari nanti, dia nak masuk agama lamanya balik macam mana. Bila kita jatuhkan hukum bunuh pada orang yang keluar Islam. Orang bukan Islam, terutamanya USA akan memburukan Islam. Kalau kita tak kisah dan permudahkan procedure untuk mereka balik ke agama asal, ia tidak akan menjadi masaalah.

    Lagipun peribadi orang yang masuk Islam pun bukan lah elok sangat. Sebagai contoh: Mike Tyson, Paris Hilton???
    RD

    BalasPadam
  2. AKU SETUJU.. MACAM BLOGGER2 ASYIK CERITA PASAL BOB LOKMAN...DIA SIAPA ??? HEBATKAH MAMAT TU ???? BOLEH BAGI KELEBIHAN KA PADA PARTI...

    BalasPadam
  3. aku pon setuju......macam bagus jerk bob lokman join hamPAS...konpom masuk syorga ker.?????

    BalasPadam
  4. Saya teramat setuju. Sensasi, sensasi juga tapi biarlah yg menguntungkan perjuangan.

    BalasPadam
  5. Pada pendapat penulis..Bob berubah kpda keislamn dah bagus dah.. tak perlulah sampai tahap nak masuk parti politik baru merasa diri suci bersih.. tak perlu itu semua itu..

    BalasPadam
  6. Inilah masalah org Islam, sepatutnya kita harus berasa bersyukur ada org mahu kan kebaikan. Seharusnya kita hendaklah bersangka baik. Jangan kita dok sibuk melabel org yg sukakan kebaikan.Yg penting kita harus memikirkan tentang diri kita. Semua org berhak memilih jalan sendiri utk mencari ketenangan masing2. Mengapa kita sering menyoal dan rungsing bila ada org yg nak buat baik. Kisah org buat maksiatt dedah pusat aurat perut ko org tak sibuk. Inilah yg dikatakan bangsa keturunan melayu 'haram jadah' dgn ijin. 'Bukan marah tapi nasihat'Tak boleh tgk org senang & org nak buat baik. Biarlah org nak buat baik, nak masuk itu ka atau ini ka! asalkan dgn cara itu sesiapa saja dpt ketenangan dan dpt dekat diri kpd Allah. Dia punya pasal ggang! Kan lebih baik kita renung2 n baiki diri anda dan kelurga sendiri. Tgk dlm diri dulu jgn dok sibuk pasal org lain, gangg bahlul betul!!

    BalasPadam
  7. hahahaha... inilah mentality orang melayu... dia ingat semua orang mesti islam... bodoh! yang dia sendiri islam tak terurus.. bising hal orng...

    Tuhan dah cipta manusia berbagai bagai... maka ada berbagai bagai la yang ada di dunia ni. kita terima lah...

    sedangkan Tuhan tak cipta semua manusia 'sama' kamu melayu ni... pulak fikir semua melayu ni fikir ape?

    keluar keluar dari malaysia untuk timba pengalaman dan ilmu...

    akhirnya amno berjaya menghasilkan generasi generasi berfikiran sempit

    BalasPadam
    Balasan
    1. kau ni 09.04 apa hal pulak.lebeh2 nampak org cerita pasal lain kau ckp pasal lain ,dah x de keje lain k,siapa yg sempit ni.....

      Padam
  8. Betul, Daphne iking dah masuk islam , bukan masuk melayu ! Syukur alhamdulillah ...

    bermakna Daphne lebih baik daripada kita orang islam yg mengaku islam [islam keturunan] , Daphne itu umpama baby baru lahir , segala dosa2 lamanya dah diampunkan Allah , dia lebih mulia ...lebih bersih dan suci daripada kita !

    cuma , kita bertanggungjawab menjaga dan mengajarnya ilmu2 islam , dia masih baru belum bayak tahunya , kita yg wajib menjaga maruahnya , kita harus mengajarnya , kita harus mendidiknya , jgn buat dia menyampah dan boring melihat tingkah dan gaya kita , kita kena tunjuk sikap yg baik pada saudara baru ,

    Saya kenal family Daphne , saya rapat dengan abangnya , saya tahu dimana rumah mereka , Daphne itu sekampung dengan saya ..

    BalasPadam
  9. Syukurlah kalau dah masuk Islam...jangan masuk Melayu nanti jagi UMnGOK ...dah lah mengok dan tongok...

    BalasPadam

Macam-macam Tajuk Ada

1 USAHAWAN INTERNET, 1 AKAUN PAYPAL ( DAFTAR PERCUMA JE BEB - TERIMA BAYARAN DARI SELURUH DUNIA ) Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.

Biz.

Ulamak Pas = Umno ( Melayu+Islam )

Ulamak Umno = Pas ( Melayu + Islam )

JOM!!! DAMAIKAN KERESAHAN HATI KITA DI SINI.......SELAMAT MENIKMATINYA..

Listen to Quran