Assalammualaikum dan Salam Sejahtera.....

Ini adalah satu blog yang berkaitan dengan kehidupan, peluang pekerjaan,internet, politik, agama,masalah sosial, hiburan dan perkara-perkara yang sewaktu dengannya .Kebanyakkan artikel dan bahan-bahan dalam blog ini diambil daripada blog-blog sedia ada dan web-web yang berkaitan. Semoga anda semua suka melayari blog ini.. Sekian, terima kasih.
Get Paid To Promote, Get Paid To Popup, Get Paid Display Banner
ads ads ads ads ads
PEMBERITAHUAN : ARTIKEL DI BAWAH MUNGKIN MENGANDUNGI UNSUR-UNSUR IKLAN. ABAIKAN AJE IKLAN TERSEBUT JIKA TIDAK BERKENAN DENGANNYA. TERIMA KASIH KERANA SUDI MENJENGUK DAN MEMBACA BLOG INI. SOKONGAN ANDA AMAT DIHARGAI.

INFO MENARIK YANG ANDA INGIN BACA :

Rabu, 19 Oktober 2011

Pana18SX : Bukti kukuh, Ini jawapan isu pegang tetek di Penang..(Bergambar)

Lihat gambar dibawah nie..

syahwat anda tak naik ke???

Salah siapa yang menganjur

banyak sangat program

macam nie..

Salah siapa...???






































Kupasan terbaik ada

2 ulasan:

  1. Pas parti haprak lebih teruk dari israel....nak kata umno dangkal islam ...bila penang anjur pesta camtu tak halang pun ...ini lah akibat parti bertopeng kan agama......pemimpin2 pas ni memang penipu le ...yg kena kencing pengikutnya.....banggang nya nauzubilah.......Nik Aziz ,Hj adi akan terjun dulu diakhirat nanti...serban besar periok....tapi penipu , penakut....allah huakbar tak tahu nak cakap apa lagi...pas memang setannnnn....

    BalasPadam
  2. BETULLLLL PAS MEMANG SYAIIITAANNNNNN.....,TAK CAYA TENGOK MAT SABU SEKARANG DAH TAK BERANI BUKA MULUT.RAKAMAN TERBARU BUALAN SEX NYA AKAN MELETUP LAGI..... SELAMAT BERAMAL MAT SAPUUUU...

    BalasPadam

Macam-macam Tajuk Ada

1 USAHAWAN INTERNET, 1 AKAUN PAYPAL ( DAFTAR PERCUMA JE BEB - TERIMA BAYARAN DARI SELURUH DUNIA ) Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.

Biz.

Ulamak Pas = Umno ( Melayu+Islam )

Ulamak Umno = Pas ( Melayu + Islam )

JOM!!! DAMAIKAN KERESAHAN HATI KITA DI SINI.......SELAMAT MENIKMATINYA..

Listen to Quran