Assalammualaikum dan Salam Sejahtera.....

Ini adalah satu blog yang berkaitan dengan kehidupan, peluang pekerjaan,internet, politik, agama,masalah sosial, hiburan dan perkara-perkara yang sewaktu dengannya .Kebanyakkan artikel dan bahan-bahan dalam blog ini diambil daripada blog-blog sedia ada dan web-web yang berkaitan. Semoga anda semua suka melayari blog ini.. Sekian, terima kasih.
Get Paid To Promote, Get Paid To Popup, Get Paid Display Banner
ads ads ads ads ads
PEMBERITAHUAN : ARTIKEL DI BAWAH MUNGKIN MENGANDUNGI UNSUR-UNSUR IKLAN. ABAIKAN AJE IKLAN TERSEBUT JIKA TIDAK BERKENAN DENGANNYA. TERIMA KASIH KERANA SUDI MENJENGUK DAN MEMBACA BLOG INI. SOKONGAN ANDA AMAT DIHARGAI.

INFO MENARIK YANG ANDA INGIN BACA :

Rabu, 24 Ogos 2011

Kenapa Anwar mengeluarkan ayat2 ini.. Ingin mengkantoikan diri sendiri ke..???

Sila baca pembelaan yang diucapkan oleh anwar pada

22.8.2010..

Ayat -ayat pembelaan nya ada berbunyi seperti dibawah :-

Anwar menambah, apabila ditanya saiful menjawab dia marah dan takut, malah tidak sanggup berbuat demikian tetapi patuh kerana saya kelihatan marah.

perlu diperhatikan di peringkat ini bahawa pengadu boleh atas pengakuannya ketika keterangan peringkat utama meninggalkan bilik kerana tiada bukti bahawa saya cuba untuk menutup pintu dari dalam.

anwar menambah saiful juga mendakwa bahawa dia telah diarah masuk ke dalam bilik tidur utama dan dia mauk kerana rasa takut.

malah diperingkat ini, pengadu ada peluang untuk meninggalkan bilik duduk.

dia tidak berbuat demikian. keterangan lain berhubung perkara ini dengan jelas menunjukkan bahawa pengadu mempunyai segala peluang untuk keluar dari kondominium, tetapi dia tidak melakukannya.kata beliau lagi

alasannya ialah dia diselubungi ketakutan. kata anwar dalam keterangannya sambil menambah, alasan sedemikian bercanggah dengan fakta.



adakah dengan merujuk kepada ayat-ayat di atas iaitu oleh sebab saiful tidak lari apabila ada peluang lari, maka oleh sebab itu aktiviti liwat berlakulah., kalau saiful lari tak berlakulah...Ya ke tidak....????

Pikir-pikirkanlah.

2 ulasan:

  1. Anwar cuma merujuk kepada apa yang Saiful kata.

    BalasPadam
  2. mae1000: tah tah ko pun dah kene balun dgn nuar kaki pungkok ni!

    BalasPadam

Macam-macam Tajuk Ada

1 USAHAWAN INTERNET, 1 AKAUN PAYPAL ( DAFTAR PERCUMA JE BEB - TERIMA BAYARAN DARI SELURUH DUNIA ) Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.

Biz.

Ulamak Pas = Umno ( Melayu+Islam )

Ulamak Umno = Pas ( Melayu + Islam )

JOM!!! DAMAIKAN KERESAHAN HATI KITA DI SINI.......SELAMAT MENIKMATINYA..

Listen to Quran