Assalammualaikum dan Salam Sejahtera.....

Ini adalah satu blog yang berkaitan dengan kehidupan, peluang pekerjaan,internet, politik, agama,masalah sosial, hiburan dan perkara-perkara yang sewaktu dengannya .Kebanyakkan artikel dan bahan-bahan dalam blog ini diambil daripada blog-blog sedia ada dan web-web yang berkaitan. Semoga anda semua suka melayari blog ini.. Sekian, terima kasih.
Get Paid To Promote, Get Paid To Popup, Get Paid Display Banner
ads ads ads ads ads
PEMBERITAHUAN : ARTIKEL DI BAWAH MUNGKIN MENGANDUNGI UNSUR-UNSUR IKLAN. ABAIKAN AJE IKLAN TERSEBUT JIKA TIDAK BERKENAN DENGANNYA. TERIMA KASIH KERANA SUDI MENJENGUK DAN MEMBACA BLOG INI. SOKONGAN ANDA AMAT DIHARGAI.

INFO MENARIK YANG ANDA INGIN BACA :

Sabtu, 4 Jun 2011

Kejutan Muktamar Pas : Ada ulamak pas Masuk Umno..

Berita Lewat Malam..

Prof Aziz Bari ada mendakwa :


“Kita harus ingat ada kalangan ulama PAS yang belot dan masuk Umno seperti Datuk Othman Abdullah, Datuk Nakhaie Ahmad dan ramai lagi. Ertinya tidak ada jaminan bahawa mereka yang berpendidikan agama semestinya baik dan jujur seperti yang didakwa di atas tadi,” katanya.

Dalam isu kerjasama dengan Umno sekarang jelas yang menjadi dalang ialah mereka dari kalangan ulama, kata pakar perlembagaan ini.

“Selain itu mereka yang dikatakan ulamak dalam PAS belum tentu ulama yang layak menjadi mufti. Ulama PAS mungkin yang terbaik dalam parti itu tetapi belum tentu yang terbaik dan dihormati di kalangan umat Islam,” katanya lagi.

Aziz menambah, dengan kata lain apa yang dikatakan ulama dalam PAS itu perlu dihalusi.



,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,


Berita Penuh

1 ulasan:

  1. ulasan seorang profesor teori..bab-bab teori memang dia pandai..boleh balikla lo ajis bari

    BalasPadam

Macam-macam Tajuk Ada

1 USAHAWAN INTERNET, 1 AKAUN PAYPAL ( DAFTAR PERCUMA JE BEB - TERIMA BAYARAN DARI SELURUH DUNIA ) Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.

Biz.

Ulamak Pas = Umno ( Melayu+Islam )

Ulamak Umno = Pas ( Melayu + Islam )

JOM!!! DAMAIKAN KERESAHAN HATI KITA DI SINI.......SELAMAT MENIKMATINYA..

Listen to Quran