Assalammualaikum dan Salam Sejahtera.....

Ini adalah satu blog yang berkaitan dengan kehidupan, peluang pekerjaan,internet, politik, agama,masalah sosial, hiburan dan perkara-perkara yang sewaktu dengannya .Kebanyakkan artikel dan bahan-bahan dalam blog ini diambil daripada blog-blog sedia ada dan web-web yang berkaitan. Semoga anda semua suka melayari blog ini.. Sekian, terima kasih.
Get Paid To Promote, Get Paid To Popup, Get Paid Display Banner
ads ads ads ads ads
PEMBERITAHUAN : ARTIKEL DI BAWAH MUNGKIN MENGANDUNGI UNSUR-UNSUR IKLAN. ABAIKAN AJE IKLAN TERSEBUT JIKA TIDAK BERKENAN DENGANNYA. TERIMA KASIH KERANA SUDI MENJENGUK DAN MEMBACA BLOG INI. SOKONGAN ANDA AMAT DIHARGAI.

INFO MENARIK YANG ANDA INGIN BACA :

Selasa, 3 Mei 2011

Ape tunggu lagi... Model Terkini, Murah, Selesa Dan Berkualiti.




















  • Kepada pasangan muda negara ini..

    Ape tunggu lagi..

    Milikilah segera rumah kediaman anda..

    SPNB ada menawarkan rumah baru dengan

    model yang terkini dengan harga yang murah

    di antara RM55k hingga 65k sahaja.

    Segera lah booking. Ceritanya seperti di bawah :-

     (dipetik daripada Sinar Harian Online)

    SPNB tawar empat model rumah baru
    IPOH -- Syarikat Perumahan Negara Berhad (SPNB) akan memperkenalkan empat reka bentuk baru Rumah Mesra Rakyat (RMR) sebelum hujung tahun ini yang akan memberi lebih pilihan kepada penerima skim itu.

    Pengarah Urusan SPNB Datuk Kamarul Rashdan Salleh berkata rumah-rumah baru itu akan dijual pada harga RM55,000 hingga RM65,000 berbanding RM75,000 bagi rumah sedia ada.

    "SPNB menerima 13 cadangan reka bentuk RMR yang sesuai dengan keadaan semasa serta menepati spesifikasi yang dikehendaki dan kesemuanya akan dihantar kepada Kementerian Kewangan untuk penilaian dan pemilihan.

    "Daripada jumlah itu, hanya empat reka bentuk akan dipilih dan akan menjadi model baru yang akan mula diperkenalkan pada suku keempat tahun ini," katanya.

    Kamarul berkata kesemua cadangan yang diterima juga akan membabitkan model yang mempunyai keluasan lebih 1,000 kaki persegi berbanding hanya 866 kaki persegi bagi rumah-rumah sedia ada.

    SPNB mencari reka bentuk baru RMR selepas menerima teguran daripada Jawatankuasa Kira-Kira Wang Negara (PAC) yang meminta supaya diwujudkan alternatif kepada orang ramai yang layak menerima skim ini serta dijual pada harga yang lebih rendah, katanya.

    "PAC meminta SPNB mencari alternatif kepada RMR kerana model yang ada sekarang sudah tidak bersesuaian dengan keadaan semasa dari segi sosial dan ekonomi. Saranan itu juga disebabkan permintaan terhadap rumah ini yang amat menggalakkan," katanya.

    Kamarul berkata SPNB juga telah diminta mencari jalan bagi memastikan RMR yang baru dapat dijual dengan harga lebih rendah memandangkan penerima skim ini ialah golongan miskin.

    Kesemua 27,000 pemohon yang belum menerima RMR berpeluang membuat pilihan model baru selepas ia dilancarkan, katanya. -- BERNAMA


    Blinking Text





    ads ads ads ads ads

    P/S :- )  Sebelum meninggalkan blog nie... mohon klik gambar 1 kali iklan di atas yea.....
    Segala Kerjasama daripada tuan puan diucapkan Ribuan Terima Kasih..

    Tiada ulasan:

    Catat Ulasan

    Macam-macam Tajuk Ada

    1 USAHAWAN INTERNET, 1 AKAUN PAYPAL ( DAFTAR PERCUMA JE BEB - TERIMA BAYARAN DARI SELURUH DUNIA ) Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.

    Biz.

    Ulamak Pas = Umno ( Melayu+Islam )

    Ulamak Umno = Pas ( Melayu + Islam )

    JOM!!! DAMAIKAN KERESAHAN HATI KITA DI SINI.......SELAMAT MENIKMATINYA..

    Listen to Quran